4 תשובות
אני לא רוצה להשתמש במוביט.
בבקשה תשתמש באפליקציית רכבת ישראל, שם יגידו לך אם צריך לעבור רציף,זמן הגעה משוער, יגידו אם יש לך שינויים בנסיעה שלך וכו.
לא להשתמש במוביט לרכבת
לא להחליף רציף לדעתי,גם יהיה לך כשתרד את הלוח של הזמנים
תנסה ללחוץ על קווים אחרים
וואלה אין לי מושג