5 תשובות
אני גם לרוב הולכת לחברה הכי טובה שלי ולא היא באה אליי כי זה פשוט לא כיף לי לארח אצלי, אני מרגישה שמשעמם אצלי ואין מה לעשות.
אז לא זה לא מביך
פשוט תזמיני אותה אליך ואם היא לא רוצה תשאלי אותה למה
שואל השאלה:
אני לא יכולה להביא אצלי אנשיםם בגלל זה אני הזאת שלרוב באה אליה ואני לא יודעת אם אני מגזימה ושאני גורמת לעצמי להרגיש יותר מדיי בנוח או ושאני צריכה להפסיק
אנונימית
אם זאת החברה מציעה שתבואי אליה זה בסדר, אבל אם זאת את שכל הזמן מציעה ללכת אליה זה יכול להפריע
אנונימית
שואל השאלה:
היא הזמינה אותי לישון אצלה מחר
אנונימית