טוב אז בים משהו התחיל איתי ואם חברה שלי ואנחנו מדברים כבר כמה שבועות ואנחנו רוצים להפגש ואני רוצה להיות הכי שווה שיש אם אתם רוצות תעזרו לי לפתח לוק יפה אבל מה להגיד לאמא שלי שאני הולכת לסרט אם חברה או ללכת אם חברים אבל היא תגיד איזה חברים ואז אני אגיד לה כאילו שתיי ידידים וחברה אבל היא תגיד שמות אני אגיד לה את השם של חברה שלי נגיד סתם אני זורקת שם "אמא אני הולכת אם ליהי ושתי חברים "זה סבבה פשוט בא לי גם שהיא תעשה לי מתיחת עיינים חחח אז מה לעשות?