8 תשובות
תישאל איך היא אולי משהוא לא טוב עובר עליה
פשוט תדבר איתה ותשאל אותה יכול להיות שהיא איבדה עניין או שהיא פשוט לחוצה לגבי משהו
עדיף שתנסה לדבר איתה, אתה רק מסיק מסקנות שאולי היא תגיד שהכל טוב.
אם אתה רוצה שהיחסים ביניכם יהיו נורמליים לשני הצדדים תמיד צריך לדבר אחד עם השנייה.
אם אתה רוצה שהיחסים ביניכם יהיו נורמליים לשני הצדדים תמיד צריך לדבר אחד עם השנייה.
שואל השאלה:
היא לא מתנהגת עם עצמה כאילו משהו שונה..היא תמיד מחייכת וכשאנחנו מדברים אנחנו צוחקים מלא.
היא לא מתנהגת עם עצמה כאילו משהו שונה..היא תמיד מחייכת וכשאנחנו מדברים אנחנו צוחקים מלא.
אנונימי
תיתמוך בה
שואל השאלה:
ושמעו מרגיש לי מוזר לשאול אותה עכשיו עלי ועליה כי אני לא רוצה שהיא תילחץ או משהו כזה או תחשוב שאני אובססיבי אנחנו לא מכירים ככ הרבה זמן
ושמעו מרגיש לי מוזר לשאול אותה עכשיו עלי ועליה כי אני לא רוצה שהיא תילחץ או משהו כזה או תחשוב שאני אובססיבי אנחנו לא מכירים ככ הרבה זמן
אנונימי
כאילו תישאל רק מה קורה לא משהוא רציני תנסה להצחיק אותה אתה מכיר את חברות שלה
אחי לתקשר עם בחורה שאתה יוצא איתה זה לא אובססיבי אל תדאג
באותו הנושא: