9 תשובות
כי הן רוצות
שואל השאלה:
מי אמר שיש בעיה נשמה רק שאלתי למה
מי אמר שיש בעיה נשמה רק שאלתי למה
אנונימי
אולי כי לשם יש אוטובוסים מסודרים, ולא צריך טרמפים.
זה כמו שחבורת נערות לא ילכו לבד ביער, אבל לחבורת נערים בדרך כלל לא תהיה בעיה עם זה.
אבל זה לא יותר מהשערה.
זה כמו שחבורת נערות לא ילכו לבד ביער, אבל לחבורת נערים בדרך כלל לא תהיה בעיה עם זה.
אבל זה לא יותר מהשערה.
שואל השאלה:
מה בנים יושבים בבית פשוט?
מה בנים יושבים בבית פשוט?
אנונימי
לא חסר מקומות ללכת אליהם
הקונספט הוא שבנות-נערות יעדיפו מקומות שהנסיעה אליהם נוחה, בלי צורך להסתמך על אנשים זרים.
באופן כללי מחיי, יש יותר גברים שאני מכירה שיקחו טרמפ מאשר נשים.
אני מכלילה כמובן, יש נערים שיסעו באוטובוס ונערות שיסעו בטרמפים.
אני מכלילה כמובן, יש נערים שיסעו באוטובוס ונערות שיסעו בטרמפים.
מה הבעיה לא הבנתי
שואל השאלה:
נו למה בנות הולכות לכינרת יותר מבנים זאת השאלה
נו למה בנות הולכות לכינרת יותר מבנים זאת השאלה
אנונימי
באותו הנושא: