התחברות הרשמה

אם אני קונה טלפון בחול ואז אני זורק את הקופסה לפח אני לא אצטרך לשלם מכס?

14 באוגוסט 2022, 11:03
מכס    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אם קונים טלפון חדש בחול, הוא יעבוד גם שאחזור לארץ?
אם אני קונה טלפון מחול תהיה לי אחריות עליו?
אם אני קונה טלפון בחול אז יהיה אופציה לבחור בעברית?
איך אני יכול לא לשלם מכס כשאני קונה טלפון בחול
אחרי שאתם קונים פלאפון/מחשב נייד אתם זורקים את האריזה שלו?
תסבירו לי מה זה פרי סים בטלפון שאני קונה אותו בחול
אם אני קונה טלפון בחול אז אני צריך לשלם מע''מ?
אם קונים טלפון באיי דיגיטל של חול זה אפשרי לבקש שהאחריות על הטלפון תופעל בארץ?
אם קונים כרטיס סים בחול המספר טלפון משתנה?
אם אני קונה טלפון בחול אפשר לתקן אותו בארץ?
אם חבר קונה בשבילי טלפון בחול ושולח לי את זה בחבילה יבדקו את זה?