9 תשובות
לא לסלוח!! מי שבגד פעם אחת יבגוד עוד הפעם! לא סולחים על בגידה
לא לסלוח ממש לא זה פגיעה כפולה והוא יפגע בך עוד פעם
אל תסלחי לו. אם הוא בגד פעם אחת, סביר להניח שהוא יבגוד עוד המון פעמים, חבל שסתם תיפגעי.
בכללי זה מיותר לשחרר
עדיף לך בלעדיו
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אומר שהוא לא יעשה את זה שוב
הוא אומר שהוא לא יעשה את זה שוב
אנונימית
ממש לא לסלוח. הוא בגד בך ועוד עם החברה הכי טובה שלך. אני במקומך לא הייתי נותנת לזה אפילו מקום למחשבה, מי שבגד פעם אחת יבגוד עוד פעם בעתיד.
^^ אז מה אם הוא אמר
שואל השאלה:
אמרתי לו שננסה סתם לדבר ונראה לאן זה יילך תאחלו לי בהצלחה
אמרתי לו שננסה סתם לדבר ונראה לאן זה יילך תאחלו לי בהצלחה
אנונימית
באותו הנושא: