11 תשובות
אני לא חושב שזה מגניב, ואני לא עושה את זה כי זה "מגניב".
זה בדיחה
מטומטם ביותר
מה את רוצה כולה שאלתי כמה זמן לא ישנתי
אני לא יודעת מי חושב ככה אבל מגניב זה לא סתם מיותר ופוגע בתפקוד הגוף
שואל השאלה:
לא קשור לשאלה שלך^^
לא קשור לשאלה שלך^^
אנונימית
למה שיחשבו ככה, אני סובלת מזה מאז שאני בת ארבע
אה יןפי ולשאלתך אני לא חושבת שבאמת עושים את זה כי זה מגניב לפעמים זה כיף לנסות לשבור שיא עם חברים אבל סתם לעשות את זה בלי שום סיבה זה די רנדומלי
מי חושב את זה לעזאזל
לי קורה די הרבה שאני לא יושנת לילות שלמים ופשוט מרגישה חרא על זה ומתחילה להילחץ בוקר אחרי
ואני בטוחה שאני לא היחידה שזה קורה לה
וזה ממש לא נעים
לי קורה די הרבה שאני לא יושנת לילות שלמים ופשוט מרגישה חרא על זה ומתחילה להילחץ בוקר אחרי
ואני בטוחה שאני לא היחידה שזה קורה לה
וזה ממש לא נעים
שואל השאלה:
גם לי קורה^
אבל יוצא לי לדבר עם המון אנשים שחושבים ככה
גם לי קורה^
אבל יוצא לי לדבר עם המון אנשים שחושבים ככה
אנונימית
מסכימה.
הייתה לי תקופה שבה נכנעתי לנורמות החברתיות שראיתי מסביבי, זה עשה לי כל כך רע שהחלטתי לוותר ופשוט להיות נאמנה רק לעצמי ולהקשיב לגוף שלי.
הייתה לי תקופה שבה נכנעתי לנורמות החברתיות שראיתי מסביבי, זה עשה לי כל כך רע שהחלטתי לוותר ופשוט להיות נאמנה רק לעצמי ולהקשיב לגוף שלי.
באותו הנושא: