8 תשובות
אנשים מתנהגים כאילו זה סוף העולם שמישהי עושה את זה, חושבים אנחנו באווטאר
זוועה
נוראי
די נו באמת
אנונימי
נוראי.
אנונימית
זה נוראי
מה איפה יש את זה לא ראיתי שלחו קישור
אנונימית
זה כזה נורא למה לעשות את זה
אנונימית
באותו הנושא: