8 תשובות
נייס מאוד אהבתי
ממש יפה
וואי יצא טובב
לפי דעתי ממש יפה, כל הכבוד
יצא לך ממש יפה
יפה ממש! כשרונית :)
וואוו, יצא מהמםם
הציור מאד יפה
אבל שהייתי בת 7 דפקתי את הראש בעמוד
4 במדד שלנו
(סתם) 10/10
אבל שהייתי בת 7 דפקתי את הראש בעמוד
4 במדד שלנו
(סתם) 10/10
אנונימית
באותו הנושא: