10 תשובות
לדעתי כמובן
כן למה לא
"אני גרה ברחוב צביקה פיק"
סורי זה מצחיק
כן הבן אדם אגדה!
אנונימית
^^ האמת זה נשמע טוב על הלשון
כן, אבל אי אפשר להשוות אותו לביאליק.