3 תשובות
לא שמעתי את השיר אבל אני יכולה להניח שהוא אוליי אמר את זה ממחשבה שדתיים כיאלו הולכים אחרי ה' כמו מסוממים?
שהדתיים הולכים אחרי אלוהים כמו מסוממים
זה לא סוד ש(בעבר, כיום הוא הרבה יותר מתון) אביב גפן לא חיבב דתיים(ובאופן כללי דת) בלשון המעטה ושהוא גם אמר את כל מה שעל ליבו בלי לסנן.
לדעתי מדובר על האלה שהולכים בלי להבין לאן. זאת אומרת, קוראים בתורה, לומדים, מאמינים, בלי הכרה. בלי באמת לדעת. כאילו מישהו סימם אותם.
אביב גפן גם תמיד ציין מאז השיר שהוא התכוון רק לקיצןניים שבניהם, ולא לכולם.
לדעתי מדובר על האלה שהולכים בלי להבין לאן. זאת אומרת, קוראים בתורה, לומדים, מאמינים, בלי הכרה. בלי באמת לדעת. כאילו מישהו סימם אותם.
אביב גפן גם תמיד ציין מאז השיר שהוא התכוון רק לקיצןניים שבניהם, ולא לכולם.
באותו הנושא: