3 תשובות
די בטוח שצריך לעבור הכשרה
עריכה: ככל הנראה יעשו לך שם הכשרה
עריכה: ככל הנראה יעשו לך שם הכשרה
ממש לא.
אני נכנסתי לשנה ראשונה לבית ספר יסודי ללא שום הכנה..
אני מאמין שברגע שאמרתי שיש לי תעודת בגרות לא שאלו יותר מידי. הכניסו אותי דוך
אני נכנסתי לשנה ראשונה לבית ספר יסודי ללא שום הכנה..
אני מאמין שברגע שאמרתי שיש לי תעודת בגרות לא שאלו יותר מידי. הכניסו אותי דוך
לא.
רק אחרי שאת נכנסת לתפקיד מסוים את עוברת את ההכשרה.
את לא יכולה לעבור את ההכשרה ואז להחליט.
בנוסף לא לכל תפקיד יש ממש הכשרה מאסיבית הרוב זה פשוט הסברים פה ושם ולמידה תוך כדי.
רק אחרי שאת נכנסת לתפקיד מסוים את עוברת את ההכשרה.
את לא יכולה לעבור את ההכשרה ואז להחליט.
בנוסף לא לכל תפקיד יש ממש הכשרה מאסיבית הרוב זה פשוט הסברים פה ושם ולמידה תוך כדי.
באותו הנושא: