11 תשובות
זה לא טוב לכל סוג הפנים . קראתי שעדיף לעשות את זה על פנים שכאילו רגילים לחומצות וכאלה כלמור עור פנים שעבר כבר כמה טיפולי פנים .
זה שורף מאוד וצריך ממש להיזהר מזה כי עם תשימי טיפה יותר זה יכול להיות לא טוב
שואל השאלה:
מהסדרה הזאת מה הכי מומלץ לחצקונים ?
אנונימית
אני יכולה להמליץ לך על משהו אחר לא מהחברה הזאת
תנסי את -oil free spot של קרוליין
שואל השאלה:
אני משתמשת גם בסבון פנים והקרם לחות עם החומצה הסליצלית
אפשרי לשלב ביחד ?
אנונימית
שואל השאלה:
תוכלי להסביר לי רק איך משתמשים בה עם הסבון פנים הזה ? אני שוטפת איתו בוקר וערב ואיך אני משלבת אותו ?
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש עוזר לי שאני שוטפת ככה
אנונימית
שואל השאלה:
הכרית וזה היא מלוכלכת , אז מעדיפה לשטוף
אנונימית
שואל השאלה:
ואני מרגישה שהעור שלי מתקלף ואין גירוי או משהו שאני שמה את הסבון זה אומר שזה עוזר ?
אנונימית
שואל השאלה:
כן ברור שמחליפה אבל עדיין בכל מקרה מעדיפה לשטוף בבוקר
אנונימית
שואל השאלה:
אני רואה שהוא טיפה מתקלף ואמרו לי שיש שינוי ויש לי פחות חצקונים
אולי אני לא רואה את זה כי אני מסתכלת כל יום על הפנים ?
אנונימית
שואל השאלה:
כן ברור עבר שבועיים
אנונימית