11 תשובות
זה לא טוב לכל סוג הפנים . קראתי שעדיף לעשות את זה על פנים שכאילו רגילים לחומצות וכאלה כלמור עור פנים שעבר כבר כמה טיפולי פנים .
זה שורף מאוד וצריך ממש להיזהר מזה כי עם תשימי טיפה יותר זה יכול להיות לא טוב
זה שורף מאוד וצריך ממש להיזהר מזה כי עם תשימי טיפה יותר זה יכול להיות לא טוב
שואל השאלה:
מהסדרה הזאת מה הכי מומלץ לחצקונים ?
מהסדרה הזאת מה הכי מומלץ לחצקונים ?
אנונימית
אני יכולה להמליץ לך על משהו אחר לא מהחברה הזאת
תנסי את -oil free spot של קרוליין
תנסי את -oil free spot של קרוליין
שואל השאלה:
אני משתמשת גם בסבון פנים והקרם לחות עם החומצה הסליצלית
אפשרי לשלב ביחד ?
אני משתמשת גם בסבון פנים והקרם לחות עם החומצה הסליצלית
אפשרי לשלב ביחד ?
אנונימית
שואל השאלה:
תוכלי להסביר לי רק איך משתמשים בה עם הסבון פנים הזה ? אני שוטפת איתו בוקר וערב ואיך אני משלבת אותו ?
תוכלי להסביר לי רק איך משתמשים בה עם הסבון פנים הזה ? אני שוטפת איתו בוקר וערב ואיך אני משלבת אותו ?
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש עוזר לי שאני שוטפת ככה
זה ממש עוזר לי שאני שוטפת ככה
אנונימית
שואל השאלה:
הכרית וזה היא מלוכלכת , אז מעדיפה לשטוף
הכרית וזה היא מלוכלכת , אז מעדיפה לשטוף
אנונימית
שואל השאלה:
ואני מרגישה שהעור שלי מתקלף ואין גירוי או משהו שאני שמה את הסבון זה אומר שזה עוזר ?
ואני מרגישה שהעור שלי מתקלף ואין גירוי או משהו שאני שמה את הסבון זה אומר שזה עוזר ?
אנונימית
שואל השאלה:
כן ברור שמחליפה אבל עדיין בכל מקרה מעדיפה לשטוף בבוקר
כן ברור שמחליפה אבל עדיין בכל מקרה מעדיפה לשטוף בבוקר
אנונימית
שואל השאלה:
אני רואה שהוא טיפה מתקלף ואמרו לי שיש שינוי ויש לי פחות חצקונים
אולי אני לא רואה את זה כי אני מסתכלת כל יום על הפנים ?
אני רואה שהוא טיפה מתקלף ואמרו לי שיש שינוי ויש לי פחות חצקונים
אולי אני לא רואה את זה כי אני מסתכלת כל יום על הפנים ?
אנונימית
שואל השאלה:
כן ברור עבר שבועיים
כן ברור עבר שבועיים
אנונימית