5 תשובות
דגל אדום
אל תעשי לו סיפור בחייאת כולה עוקב ושומר זכרונות
אנונימי
שואל השאלה:
למה שמישהו ירצה לשמור זכרונות עם האקס
למה שמישהו ירצה לשמור זכרונות עם האקס
אנונימית
לעוףף בריצה !!! קצת מודעות עצמית בנאדם מה הקטע שאתה מתחיל קשר ועוד יש לך תמונה עם האקסית הז... נה שלך ??זה לא הגיוני , הוא עוד מרגיש אליה משהו חותם לך על זה !
דגל אדום!!!
אולי לא תיפרדי ממנו אבל לפחות תדברי איתו על זה
אולי לא תיפרדי ממנו אבל לפחות תדברי איתו על זה