3 תשובות
לא זה לא משהו רע
לא, זה בסדר.
זה לא משהו רע בכלל, תנצלי את הזמן כי הוא קצר, תהני מהילדות כי בשנייה זה יכול להיגמר, את לא צריכה להתנצל על זה ותהני כי החיים הם קצרים ותזכרי שחיים רק פעם אחת
מקווה שעזרתי(;
מקווה שעזרתי(;
באותו הנושא: