6 תשובות
טבעות בשניים זה לא כואב בכלל
זה רק טיפה לא נעים כששמים אותם
זה רק טיפה לא נעים כששמים אותם
מה זה טבעות בשיניים? זה לא חלק מהגשר?
אנונימית
בתור מישהי עם גשר אני יכולה להגיד שהגשר בכלל לא כאב לי כמו שכולם אומרים, הוא טיפה לא היה נוח ולחץ קצת בהתחלה כי לא הייתי רגילה אבל אחרי איזה שבוע הכל נעלם ולא הרגשתי שאני עם גשר. שמים את הטבעות לפני שעושים לך את הגשר עצמו אבל כמעט ולא מרגישים את זה.
שואל השאלה:
^^אני לא עושה גשר אני כנראה עושה רק טבעות כדי ליישר טיפה
תודה
^ממש כואב?
^^אני לא עושה גשר אני כנראה עושה רק טבעות כדי ליישר טיפה
תודה
^ממש כואב?
אנונימית
כן זה כואב יש לי
שהוא שם לך את הטבעות אז זה יכאב לך טיפה אבל זה כאב נסבל וזה ממש כמה דקות אחרי זה זה ילחץ לך על השיניים יום יומיים וזהו
באותו הנושא: