5 תשובות
לדווח למישהו כי זה לא בסדר שהיא מרביצה לך ואם כואב לך אס תואר ואם לא אני ממליצה לצאת מהבית ולספר למישהו
מצטערת שעברת את זה, תדבר עם חבר קרוב ותשתף אותו, אני הייתי מדווחת
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי אצל מי לישון ומיר אני צרחך לקום ב5 ואין לי חשק מה אתם אומרים לצאת? או להמשיך לישון אין לי חשק לכלום. עד שאני ואבא שלי חזרנו להיות ביחסים טובים היא הרסה את זה
אין לי אצל מי לישון ומיר אני צרחך לקום ב5 ואין לי חשק מה אתם אומרים לצאת? או להמשיך לישון אין לי חשק לכלום. עד שאני ואבא שלי חזרנו להיות ביחסים טובים היא הרסה את זה
אנונימי
אני מכירה את התחושה שאין למי ללכת. אני תמיד הייתי הולכת לחדר ושומעת מוזיקה, מחר יהיה טוב יותר תצא לריצה וזה יעזור.
אנונימית
שואל השאלה:
אים עליכם תודה דיברתי אם חבר שלי והחלטתי לתת לאמא שלי עוד הזדמנות ולא לדווח כי זה קורה הרבה אבל אם זה עוד פעם אחת יקרה אני ככל הנראה אדווח אבל בכת זאת תודה לכם מכל הלב❤
אים עליכם תודה דיברתי אם חבר שלי והחלטתי לתת לאמא שלי עוד הזדמנות ולא לדווח כי זה קורה הרבה אבל אם זה עוד פעם אחת יקרה אני ככל הנראה אדווח אבל בכת זאת תודה לכם מכל הלב❤
אנונימי
באותו הנושא: