11 תשובות
שואל השאלה:
בעיניי במבה הכי טעים!
בעיקר עם נוגט!
תלוי בצב רוח
נראה לי תפוצ'יפס(אבל הטבעי הוא הכי טעים) ואז במבה ואז ביסלי.
תפוציפס
גם במבה פצצה אבל לי טעים יותר תפוציפס
במבה וביסלי
ביסלי
במבה קל
תפוציפס ואז ביסלי ואז במבה
תפוציפס
בסלי גריל
במבה
תפוציפס שמנת בצל/חריף