11 תשובות
כן
כן הייתי רוצה לשנות דיי הרבה דברים אבל אי אפשר אז אני אצטרך להתמודד עם עצמי ולנסות לאהוב את עצמי
הייתי רוצה להיות יותר גבוה ולהצליח לגדל זקן
הייתי רוצה להיות נמוכה יותר
אני נראה טוב לדעתי אבל הייתי בכיף משנה את השיניים שלי לנורמליות וגורם לעצמי להיות גבוהה יותר
אני אוהבת את המראה שלי
אבל לפעמים באלי להיות גם גינגית עם נמשים
כן
חיכיתי שמישהו ישאל אותי-
אני לא יודעת אם אני נחשבת יפה או לא, יוצא שאומרים לי שאני יפה אבל זה מרגיש מאולץ ורק אחרי שאני מחמיאה. לפעמים אני מרגישה יפה. רק במקרים מאוד ספציפים. אם הייתי נראת שונה ומישהי אחרת הייתה נראת כמוני אני לא חושבת שהייתי חושבת שהיא דוגמנית, אפילו להפך. אני באמת לא יודעת איך להגדיר את זה.
יש לי נמשים ויש לי עיינים יפות. זה הרבר היחיד שאני אוהבצ בעצמי. הייתי כלכך רוצה להיות כי גית כמו תפוז ונמשים חזקים יותר.