17 תשובות
מסכימה איתך
אתם מהר מאוד שוכחים את כל מה שעשו לטליה, את המילים שאופק אמר לה ואת המבטים שקיבלה מבר ובנות אחרות לדוגמא בתקופה שאליאב היה בבית.
כולם היו נגדה והיא סתמה את הפה שתקה לגמרי לא הוציאה מילה בחיים בטח ובטח שלא מילים רעות כמו המילים שנאמרו עליה, אז ברגע שהיא מחליטה אחרי תקופה ככ ארוכה שלא, להוציא מילה או קצת לפעול בצורה שלטובתה כי הגיעו מים עד נפש ונמאסס לה מהימים בהם שתקה כשהשפילו אותה אתם חושבים שזה לא בסדר? כי אני חושבת שזה מצוין
כולם היו נגדה והיא סתמה את הפה שתקה לגמרי לא הוציאה מילה בחיים בטח ובטח שלא מילים רעות כמו המילים שנאמרו עליה, אז ברגע שהיא מחליטה אחרי תקופה ככ ארוכה שלא, להוציא מילה או קצת לפעול בצורה שלטובתה כי הגיעו מים עד נפש ונמאסס לה מהימים בהם שתקה כשהשפילו אותה אתם חושבים שזה לא בסדר? כי אני חושבת שזה מצוין
אנונימית
ודבר שני דרור מקסים, הוא חמוד, מצחיק ודייר שאני מצטערת שלא נכנס מהכניסה הראשונה. הצבעתי לו בלי שום קשר לטליה אז אל תמציא שכולם מצביעים לו בגלל זה. עוד משהו, אני לא אוהבת את דינה מהיום הראשון. לא התחברתי ובחיים לא הצלחתי להבין מה רואים בה, היא עוקצת, מעליבה וגם חושבת שיש לה את הזכות לעשות את זה למה? כי היא מבוגרת? אני שמחה שהיא הלכה וזהו. אין קשר לטליה. אל תמציאו
אנונימית
אתם שוכחים מה עשו לה וגם אופק שחקן לא קטן ראיתי היום את שרין וקאזם מכלים על טליה אבל זה בסדר אבל שטליה מרכלת על מישהו זה לא בסדר נכון
אז תקפצי
רק טליהה תאכלי תלב
אז תקפצי
רק טליהה תאכלי תלב
שואלת השאלה למה את מאנונימית
שואל השאלה:
אני לא מצדיקה אף אחד אבל כולם מרכלים בבית הזב על כולם אז די. טליה שיחקה אותה מלאך שנפל מהשמיים מהיום הראשון ואני כמו כולם קניתי את זה, היא בעצמה אמרה שהיא רולה לא קטנה בחוץ ותאמינו לי שאני לא מופתעת, בתור אחת שהרגישה מזה שבהתחלה לא אוהבים אןתך היא אמורה להבין איך זה מרגיש ולא להתנהג בצןרה כזאת ולספר לכולם איך אופק עלה 10 קילו או להגיד למשה שאופק שחקן ושהוא משחק בו ולא באמת אכפת לו ממנו. אופק בחיים לא עשה לה משהו חמור והוא תמיד אהב אותה והיה לו אכפת, טליה עשתה לו דברים הרבה יותר לא נעימים ושיחקה בו כאילו הוא הדוגי שלה אבל על זה אתם לא תעשו סרטון בטיקטוק בשביל שכולם יראו, היא מסתירה את הרולה *שהיא בעצמה אמרה שהיא* מעולה וכולם קונים את זה. בואו אני אפתח לכם את העיניים, היא שחקנית מצויינת ואשכרה התחילה סוג של חרם על אופק ובתור אחת שמבינה איך זה מרגיש היא לא אמורה לעשות את זה. כשאופק או קאזם או בר אומרים עליה משהו קטן אתם פשוט מאבדים את זה והכת של טליה מפיצים עליו מבול של שנאה מזעזעת ואחרי זה מעיפים אותו. זה פשוט לא הגיוני שתנשקו לה את הרגילים ותעיפו כל מי שפתח עליה קצת, כולם פתחו על כולם בבית הזה ולא אמרתם כלום אבל שזה מגיעה לטליה "שכולה תכלת" אז אתם כועסים, אני פשוט מרחמת על הכת המסכן של טליה שמצדיקים את החרם שהיא עושה על אופק
אני לא מצדיקה אף אחד אבל כולם מרכלים בבית הזב על כולם אז די. טליה שיחקה אותה מלאך שנפל מהשמיים מהיום הראשון ואני כמו כולם קניתי את זה, היא בעצמה אמרה שהיא רולה לא קטנה בחוץ ותאמינו לי שאני לא מופתעת, בתור אחת שהרגישה מזה שבהתחלה לא אוהבים אןתך היא אמורה להבין איך זה מרגיש ולא להתנהג בצןרה כזאת ולספר לכולם איך אופק עלה 10 קילו או להגיד למשה שאופק שחקן ושהוא משחק בו ולא באמת אכפת לו ממנו. אופק בחיים לא עשה לה משהו חמור והוא תמיד אהב אותה והיה לו אכפת, טליה עשתה לו דברים הרבה יותר לא נעימים ושיחקה בו כאילו הוא הדוגי שלה אבל על זה אתם לא תעשו סרטון בטיקטוק בשביל שכולם יראו, היא מסתירה את הרולה *שהיא בעצמה אמרה שהיא* מעולה וכולם קונים את זה. בואו אני אפתח לכם את העיניים, היא שחקנית מצויינת ואשכרה התחילה סוג של חרם על אופק ובתור אחת שמבינה איך זה מרגיש היא לא אמורה לעשות את זה. כשאופק או קאזם או בר אומרים עליה משהו קטן אתם פשוט מאבדים את זה והכת של טליה מפיצים עליו מבול של שנאה מזעזעת ואחרי זה מעיפים אותו. זה פשוט לא הגיוני שתנשקו לה את הרגילים ותעיפו כל מי שפתח עליה קצת, כולם פתחו על כולם בבית הזה ולא אמרתם כלום אבל שזה מגיעה לטליה "שכולה תכלת" אז אתם כועסים, אני פשוט מרחמת על הכת המסכן של טליה שמצדיקים את החרם שהיא עושה על אופק
אנונימית
אז מה שאת אומרת זה שלכולם מותר לעשות רע לטליה אבל לטליה אסור להגיב? כי זה מה שמשתמע מהדברים שלך
בכל מקרה, הדברים שאופק אמר לטליה לא כלכך קטנים כמו שאת מתארת אותם וזה מדהים שהיא בכלל סלחה לו.. רק מראה כמה היא טובת לב באמת
בכל מקרה, הדברים שאופק אמר לטליה לא כלכך קטנים כמו שאת מתארת אותם וזה מדהים שהיא בכלל סלחה לו.. רק מראה כמה היא טובת לב באמת
כי אנדרדוג ככה זה
אנונימית
נשבעת יואו זה כבר מוגזם
ולכל מי שאומר שאנחנו שוכחים מה הם עשו לה אז ממש לא אם כבר היא שוכחת פתאום היא נהייתה בסטית של נתאנל שמהיום הראשון עשה לה גיהנום בבית, התרחקה מקאזם שהוא היחיד שעזר לה באותו הזמן והתקרבה לחבורת הוואנבי קבינט ש*כל יום* מרכלים על ריאווה קאזם אופק ואפילו על מרינה (ובאותה שיחה על מרינה טליה גם השתתפה והיא אמורה להיות החברה הכי טובה שלה בבית לא?)
ולכל מי שאומר שאנחנו שוכחים מה הם עשו לה אז ממש לא אם כבר היא שוכחת פתאום היא נהייתה בסטית של נתאנל שמהיום הראשון עשה לה גיהנום בבית, התרחקה מקאזם שהוא היחיד שעזר לה באותו הזמן והתקרבה לחבורת הוואנבי קבינט ש*כל יום* מרכלים על ריאווה קאזם אופק ואפילו על מרינה (ובאותה שיחה על מרינה טליה גם השתתפה והיא אמורה להיות החברה הכי טובה שלה בבית לא?)
טליה לא שיחקה כלום אופק סתם מתמסכן וכל פעם כשמשהו הולך לא כמו שהוא רוצה הוא מזכיר את זה שעשו עליו חרם. כל מה שהוא לא רוצה שאחרים יעשו הוא עושה בעצמו. קרה לי משהו דומה למה שקרה לטליה עם אופק, כשטליה ראתה שאופק לוקח את הקשר שלהם למקום שהיא לא רוצה היא אמרה לו על זה ולקחה צעד אחורה, זה לא נקרא לשחק בו, זה שהוא בחר להפגע זאת בעיה שלו.
קאזם סתם מטומטמם שרין מתסיסה אותו וזה לא אכפת לאף אחד
נוער אוהב אנשים יפים.. גם אם הם אינם מושלמים באופי הם אוהבים יופי! טליה מאוד יפה.. הכי יפה שם, ולכן אוהבים אותה, כן כן.. רק כי היא יפה :/
^אביטל את טועה ומטעה
^שחכת לרשום לדעתך..
לדעתך אני טועה, אבל לדעתי לא, ולכן אני לא מקשיבה לדעה שלך.
לדעתך אני טועה, אבל לדעתי לא, ולכן אני לא מקשיבה לדעה שלך.
" אנשים שוכחים מה עשו לה "
מי שמדברת טליה הפכה לחברה הכי טובה של נתנאל אחרי כל מה שעשה לה , הפכה להיות חברה של דניאל שאף פעם לא שם עליה
והיא כפויית טובה שכחה את האנשים שבאמת היו בצד שלה למשל ריוואה, קאזם
היא יושבת נותנת לחבורה שלה לטנף על שניהם שכחה שהם בין היחידים בבית שהגנו עליה כשהיא הייתה ליטרלי לבד
כבר לא מדבר על אופק שלא יגידו שאופק אצר לה ככה וככה
מדבר על קאזם וריוואה
מי שמדברת טליה הפכה לחברה הכי טובה של נתנאל אחרי כל מה שעשה לה , הפכה להיות חברה של דניאל שאף פעם לא שם עליה
והיא כפויית טובה שכחה את האנשים שבאמת היו בצד שלה למשל ריוואה, קאזם
היא יושבת נותנת לחבורה שלה לטנף על שניהם שכחה שהם בין היחידים בבית שהגנו עליה כשהיא הייתה ליטרלי לבד
כבר לא מדבר על אופק שלא יגידו שאופק אצר לה ככה וככה
מדבר על קאזם וריוואה
אנונימי
^קאזם והיא דיברו היום בנסט הוא אמר לה שהיא התרחקה מהם והיא אמרה לו שקשה לה כי גם אופק איתם
איכס טליה צבועה