7 תשובות
חצאית כדי שיהיה לך נוח וכי את חושבת שהיא חמודה, אל תשימי עליהן
אנונימית
חצאיתת
אני חושבת שכדאי לך חצאית כי ממש חם אבל אם זה יגרום לך להרגיש לא בנוח שימי מכנסים אבל אם את לא רוצה לשם חצאית בגלל הבנות האחרות שימי חצאית
הייתי שמה מכנסיים אבל חצאית באמת יותר יפה לדעתי
מה שנוח לך ואל תשימי על אחרים;)
חצאית
תלבשי חצאית אל תשימי על מה שאחרים חושבים, העיקר שיהיה לך נוח