5 תשובות
להשאיר דלוקה
אף פעם לא בדקתי אם זה ממשיך להתקין הקונסולה כבויה אבל כנראה שלא
שואל השאלה:
תודה
להשאיר דלוק, כשהיא כבויה היא כבויה ולא פועלת, היא לא משתמשת בחשמל.
אתה לא חייב להשאיר את האקסבוקס דלוק, יש איזה משהו בהגדרות שאתה מפעיל והאקסבוקס ממשיך להוריד גם כשהוא כבוי
לא יודע למה אומרים לך להשאיר פתוח, אני מכבה את הקונסולה וזה ממשיך להתקין לי