5 תשובות
אותי מעצבן בעיקר אנשים רעים.. אנסים, אנטישמים, אלימים, בוגדנים, גנבים, אנשים של אי צדק, אנשים שאין להם גבולות ערכים ועקרונות- שאין להם אלוהים.
מבחינת פאקים קטנים ואנושיים אני פחות מסתדרת עם אנשים שלא מקבלים אחרים- יענו שונאי חינם. קצת קשה לי שאדם אוהב ומקבל רק את הדעה שלו ומשכנע את כולם להיות הוא ולחשוב כמוהו ואם לא אז הוא תוקף אותך מזלזל בך משפיל אותך מפעיל עלייך מניפולציות כדי שתהיה הוא, זה מעפן בעייני ויש כאן מלא כאלה.. כן כן דווקא כאן :/
מבחינת פאקים קטנים ואנושיים אני פחות מסתדרת עם אנשים שלא מקבלים אחרים- יענו שונאי חינם. קצת קשה לי שאדם אוהב ומקבל רק את הדעה שלו ומשכנע את כולם להיות הוא ולחשוב כמוהו ואם לא אז הוא תוקף אותך מזלזל בך משפיל אותך מפעיל עלייך מניפולציות כדי שתהיה הוא, זה מעפן בעייני ויש כאן מלא כאלה.. כן כן דווקא כאן :/
- אנשים שמסננים. כאילו זה כזה מעצבן באמת, במיוחד אלה ששלחו הודעה ועניתי ממש אחרי איזה גג שלושים שניות ואז הם נעלמים ועונים לי אחרי איזה יום כאילו מה נסגר.
- אנשים שאוכלים ברעש. אם זאת בעיה רפואית או וואטאבר בסדר אני אתן לזה לעבור אבל אלה שעושים את זה למרות שביקשו מהם להפסיק זה מחרפן איפה נולדתם ברחוב? מה הקטע?
- כמוך, אנשים שעונים כשמתקשרים אליהם אבל אומרים כזה "חכי דקה" ואז מתחילים לדבר עם איזה מישהו לידם. אז למה עניתם בכלל אם אתם לא מדברים איתי? מה הפואנטה פה?
- אנשים שהחליטו נגיד בטיולים שהם הולכים ממש מקדימה והם הולכים לאט וזה מעכב את כולם ואם נגיד אנחנו במקום שצריך לעמוד בטור אז ההוא מקדימה הולך ממש לאט וזה לא מתקדם לשום מקום, אחי אם אתה יודע שאתה הולך לאט תעמוד בסוף אחרי כולם כי יש אנשים כמוני שלא מתוסכלים ללכת לאט זה מחרפן.
- אנשים שמנסים לדבר איתי כשאני מקשיבה לשירים. חברות שלי. כמה פעמים אמרתי להן שאם אני שומעת מוזיקה והן מדברות איתי אבל אני מתעלמת אז שימשיכו עם החיים שלהן כי שמתי לב שהן דיברו איתי אבל החלטתי לא לדבר כי אני רוצה להקשיב לשירים אבל הן ממשיכות להפריע ולהוציא לי את האוזניות.
*אני באמת יכולה להמשיך עד מחר אבל אני חופרת ולא נראלי מישהו אשכרה יקרא את כל זה
- אנשים שאוכלים ברעש. אם זאת בעיה רפואית או וואטאבר בסדר אני אתן לזה לעבור אבל אלה שעושים את זה למרות שביקשו מהם להפסיק זה מחרפן איפה נולדתם ברחוב? מה הקטע?
- כמוך, אנשים שעונים כשמתקשרים אליהם אבל אומרים כזה "חכי דקה" ואז מתחילים לדבר עם איזה מישהו לידם. אז למה עניתם בכלל אם אתם לא מדברים איתי? מה הפואנטה פה?
- אנשים שהחליטו נגיד בטיולים שהם הולכים ממש מקדימה והם הולכים לאט וזה מעכב את כולם ואם נגיד אנחנו במקום שצריך לעמוד בטור אז ההוא מקדימה הולך ממש לאט וזה לא מתקדם לשום מקום, אחי אם אתה יודע שאתה הולך לאט תעמוד בסוף אחרי כולם כי יש אנשים כמוני שלא מתוסכלים ללכת לאט זה מחרפן.
- אנשים שמנסים לדבר איתי כשאני מקשיבה לשירים. חברות שלי. כמה פעמים אמרתי להן שאם אני שומעת מוזיקה והן מדברות איתי אבל אני מתעלמת אז שימשיכו עם החיים שלהן כי שמתי לב שהן דיברו איתי אבל החלטתי לא לדבר כי אני רוצה להקשיב לשירים אבל הן ממשיכות להפריע ולהוציא לי את האוזניות.
*אני באמת יכולה להמשיך עד מחר אבל אני חופרת ולא נראלי מישהו אשכרה יקרא את כל זה
יאוו כןן
שואל השאלה:
נזכרתי עכשיו
כששואלים משהו ואני יודעת את התשובה ואני עונה ולא מתייחסים בכלל ואז כשמישהו אחר עונה כן מתייחסים אליו
וזה כל כך מעצבן
נזכרתי עכשיו
כששואלים משהו ואני יודעת את התשובה ואני עונה ולא מתייחסים בכלל ואז כשמישהו אחר עונה כן מתייחסים אליו
וזה כל כך מעצבן
אנונימית
וואיי
ששואלים משהו ואני עונה ופתאום הם מעבירים נושא... זה כאילו לא אכפת להם בכלל!!
אני פשוט הולכת ושומעת שירים ולא עונה לאותו בנאדם יותר :)
ששואלים משהו ואני עונה ופתאום הם מעבירים נושא... זה כאילו לא אכפת להם בכלל!!
אני פשוט הולכת ושומעת שירים ולא עונה לאותו בנאדם יותר :)