67 תשובות
לא סיים אבל מזעזע כן
לא חושבת שיש מצב שזה אשכרה יסיים לו את הקריירה
אני חושבת שהוא לא סיים את הקריירה אבל הוא וסטטיק בהחלט מסתבכים
ולא יודעת מה לחשוב על ההקלטה הזאת הוא היה נשמע באמוק רציני קשה לשפוט ככה אני מאמינה שאני לא היחידה
איזה הקלטה?
אנונימית
אמן שיפסיק לייצר את המוזיקה המזעזעת שלו
אנונימית
מה קרה איזה הקלטה
איזה הקלטה
שואל השאלה:
למי ששואל/ת איזו הקלטה
חפשו בישראל בידור בן אל תבורי הדליפו את ההקלטה שלו בינו לבין אורטל אמא של הילד שלו והוא מקלל את שניהם
לא משנה מצאתי בן אדם מזעזע אף פעם לא אהבתי אותו לא אכפת לי מהקריירה אכפת לי מהילד מסכן זה באמת טראומה גם שהוא יגדל הוא יגדל עם ההקלטה הזאת והוא כולה ילד קטן מסכן באמת שיש לו אבא כזה אפס
מה הוא אמר בהקלטה?
תביאו קישור..
הקלטה מזעזעת, לדעתי הוא ימשיך לייצר שירים אבל מהר מאוד הוא יבין שהוא כבר לא רלוונטי וייקח הםסקה או משהו
בתכלס גם והוא וגם סטטיק עמוק עמוק בבור
איזה הקלטה? מה הוא אמר שם?
מה אמרו שם
בן אדם מגעיל
שמעתי ושאלתי כבר שאלה דומה לפני שלוש שכות בערך. מזעזע!
זה באמת מזעזע, איכ אני נחרדתי מההקלטה.

ולשאלה, יכול להיות שיהיה לו ירידה משמעותית בהכנסות וכזה לחודשים הקרובים אבל זה יעבור.
אנונימי
איזה סיים, אייל גולן סיים את הקרירה שלו?
למה אף אחד לא עונה לאנשים ששאלו איפה אפשר למצוא את ההקלטה?

^ישראל בידור באינסטגרם לא מצאתי אבל אז איפה אפשר
^שמעתי עכשיו תהקלטה וזה נראה שאשתו לשעבר משחקת לו ברגשות
אפשר להבין בנאדם בשעת כעס ...
מזעזע מה עבר עליו
ממש אפשר להבין אותו
לא סיים ולא נעליים
תמשיכו לשפוט אנשים במצבים כאלה
^בטח שאפשר להצדיק
הוא לא אמר לילד בפרצוף, לא פגע בו
הוא דיבר עם אורטל, הוא טוען שהיא משתמשת בילד לשחק לו ברגשות
הגיוני שזה מה שהוא יגיד וככה הוא יגיב
המצב המזעזע באמת זו השפיטה הדוחה הזו
אנשים נהנים לשפוט סלבס
סוג של תחביב שפיתחתם
איכס איזה בן אדם מגעיל
חסמתי את ישראל בידור באינסטגרם ואני לא רוצה להוריד את החסימה, תוכלו בבקשה לשלוח את השיחה פה? (את מה שנאמר)
https://vt.tiktok.com/zsrbnydad/ קישור להקלטה למי שמחפש
^התר מלכת האי
מצדיקים אותו כי רואים היא עושה לו דווקא עצם זה שהיא פרסמה את ההקלטה.
לכל מי ששאל תכתבו בגוגל בן אל תבורי הקלטה
מיסכן הילד
לקללות אין ערך
קללות הן ביטוי של כעס/כאב/תסכול מתפרץ.
כשזה קורה יורים לכל הכיוונים
הוא לא היה פוגע בילד שלו
בסך הכל מילים שהן תוצאה של כאב, וכשבן אדם כואב וסובל אתם שופטים אותו (לא משנה צודק לא צודק)
לא סתם החברה היום נראית איך שהיא נראית... עצוב...
ההקלטה מזעזעת , תחשבו בעתיד את הילד שלבם שהןא יגדל הןא הראה את זה זה מזעזע וכואב לי על הילד ואישתו
*להגיד*!!! בדיוק
להגיד הוא יכול להגיד הכל (כל עוד זה לא מול הילד ופוגע בו), זה ביטוי לכאב, חבל על האטימות הזאת.
וואי הזדעזתי ששמעתי את זה
אבל הזאתי בכלל סתומה שהיא מפרסמת את זה מה היא לא חושבת על הילד
רון נשר סיים את הקריירה הוא פורש
אה לא משנה
לא אבל במילא השירים שלו חרא
אנונימית
איך אנשים מצדיקים את זה? דמיינו את הילד הזה שומע את אבא שלו מדבר עליו ככה
הא בהחלט סיים תקריירה הגרועה שלו
שלחו קישור
הוא אמר מלא דברים שסותרים אחד את השני.
חבל שזה ככה.. היחיד שלא אשם ויפגע מזה הוא הילד.
אבל לדעתי זה לא משהו שאפשר לשפוט מהצד. לא שמענו מה היא אמרה. זו שיחת טלפון. ובטלפון אפשר לפעמים להגזים..
אי אפשר לדעת וזו לא זכותנו לשפוט.. במיוחד שעכשיו זה מטופל בבית המשפט.. זה לא עניינינו.
הוא היה עצבני ואני לא חושבת שזה ענייננו להיכנס לו בעניינים האישיים שלו עם גרושתו . די לדבר על זה
תשלחו שוב זה לא עובד לי
שוב
האמת שלא שמעתי כי האינטרנט חוסם לי את ההקלטה משום מה וזה הזוי כי זה חוסם דברים ממש נוראיים וקיצוניים כנראה היה ממש קללות...
אנונימית
מה קרה לו?
מה זה הוא מדבר כמו אמא שלי שהוא אומר אני לא רוצה לראות את הילד שלי חחח
ככה אמא שלי מדברת אליי
ולמה הוא לא רוצה לראות את הילד שלו כבר?
כואב לי על הילד מה הוא אשם
באמת אפשר להבין אותו. ונכון שהוא לא היה צריך לקלל את הילד אבל כל עוד אתם לא במקומו אל תשפטו, לכו תדעו מה קרה בינהם וכמה הוא עבר, אולי נמאס לו..זה הגיוני
אנונימית
הוא יצא מזעזע
נשמע כאילו הוא גילה שהילד מגבר אחר
לא חושבת שזה יסיים לו את הקריירה אבל כן הוא יצטרך לעבוד קשה כדי להחזיר לעצמו את השם הטוב
נוראית ביותר
וזה שהוא ניסה להצדיק את עצמו לא מכפר על זה
מאוד מקווה שכן
מה נסגר איתכם יא שבורים מה אתם מנסים למצוא חזה תרוצים? לא משנה אם התכוון או לא הבן אדם פסיכופת ככה הוא מדבר על אמא של הילד שלו בשעת כעס? ועל הבן שלו? אלימות מילולית חמורה כאילמות פיזית תפסיקו כבר
מה צריך לא הבנתי לחכות שיוריד לאחד מהם פיצוץ כדאי להבין שהאיש צריך טיפול?
בן אדם שמדבר ככה על הילד שלו אין לזה הצדקה, מדובר בבן אדם אלים חד משמעית. הרבה יותר גרוע מהמקרה הזה, זה שיש אנשים שמצדיקים אוצו
נשמע כמו אבא שלי
אנונימית
אין מצב.ממשיך להופיע חזרתי עכשיו מהופעה שלו ושל סטטיק
אנונימית
תמיד לא אהבתי אותו.
עכשיו יש לי סיבה.
המסקנה היא שילד עושים כשרוצים אותו לא כשמשעמם
וברור שהיא תדליף אם הייתי היא הייתי עושה יותר מי הוא בכלל מדבר עליה כאילו היא סמרטוט רצפה שישב בשקט
שום דבר לא מצדיק דיבור כזה בטח לא דבר טהור כמו ילד
אנונימית
ימני קיצוני אך חברותי
אני לא מתווכחת, ברור לי שהיא לא צדיקה, אבל גם כשהוא על הקצה לא יכולה להבין איך הוא מדבר ככה, עזוב אותה- על הילד
אנונימית
הבן אדם קורא לילד שלו "תו פרינס" כאילו הוא בובה או כלב, ההתנהגות אל הילד בהתאם, ילד מסכן.
אבל לא אתפלא אם גם האמא ככה...
אף פעם לא אהבתי את השירים שלו ובלי קשר הוא לא סיים אבל כן איבד מלא מעריצים זה מזעזע בעייני איזה אבא מסוגל לדבר ככה על הבן שלו ולחשוב שיום אחד הילד ישמע את ההקלטה הזאת גם אם הוא לא אוהב את האמא אין לו זכות לקלל אותה בדוק יעשו משפט והיא תקבל משמרת מלא על הילד בלי ביקורים של האבא אלא אם כן הוא ישחד את השופט הוא בן אנוש דוחה אפילו לא בן אדם זה לא משנה מה קרה שם המילים האלה כבר נאמרו ואין דרך להחזיר את הגלגל אחורה ועכשיו כולם שונאים אותו ובצדק מעניין מה סטטיק חושב על זה רחמים על הילד באמת הוא סבל מספיק מקווה שהאמא תגדל אותו
אנונימית
הלוואי אמן אמן
בן אדם מזעזע
מי מדבר על הבן שלו ככה
זאת באמת טראומה לכל החיים לילד שיש לו אבא שדיבר עליו ככה .
מזעזע מקלל את הבן שלו ואחר כך אומר שזה כל העולם שלו טפי איזה חרא של בן אדם
שואל השאלה:
תקשיבו זה פשוט לא יאמן שיש תגובות שמגינות עליו! הוא ממש אבלל ממש לא צדיק !
לא יאומן אני נשבעת. אני מזועזעת שיש אנשים שמוצאים דרך להגן עליו