6 תשובות
תנסי לדבר עם היועצת אולי תוכלי להשלים את החומר שלמדו ולעשות מבחן
ואת גם תמיד יכולה להשלים בגרויות
שואל השאלה:
עשיתי כבר הערכה חלופית במגמות וכבר מתחילה השנה עד שאני אעבור ישר תיהיה בגרות וזאת בעיה.. וגם לא חושבת שאפשרי בשלב זה
אנונימית
בואי אני אגלה לך סוד: למגמות לא באמת יהיו השפעה כל כך גדולה על העתיד שלך. אם תרצי לעסוק במחשבים בעתיד, תוכלי לנסות להתמיין ליחידת סייבר בצבא, או ללכת ללמוד לתואר במדעי המחשב, וכזכור לי זה לא מצריך מגמת מדעי המחשב.
אנונימי
שואל השאלה:
אז כל אלה שעושים ומשקיעים ממש סתם מבזבזים שלוש שנים הכי כיפיות מבחינת חברויות וכאלה? כי בעצם כל עוד יש לך תעודת בגרות אתה יכולה להתקבל אבל זה לא כזה עוזר.. בכל מקרה תצטרך לעשות תואר גם אם יש לך או אין לך
אנונימית
אם הפ משקיעים 3 שנים במחשבים בתיכון זה מקצר להם את הזמן הם לא צריכים לעשות השלמות של המגמות לפני התואר, לצבא תלמדי עצמאית ותחפרי לצבא על תפקידים במחשבים
גם אם הם למדו מחשבים בתיכון זה לא אומר שזה מה שהם יעבדו בו