15 תשובות
כי אנשים זה דבר מעצבן שדוחף את האף שלו לכל מקום, לא צריך להקשיב לאנשים
מדבר עובדות.
אנונימית
כי הם לא יודעים לקבל את השונה. מי שלא עושה או חושב כמוהם הוא מפלצתי. לצערי.
לא יודעת שכל אחד יתעסק בעניינים שלו
זה דפוק ומגעיל לדחוף את האף לחיים אישיים של בן-אדם
אני לא יודעת אני אמרתי את זה פעם ליד ההורים שלי וממש כעסו עליי כי הם נראלי רואים את זה כאדם ממורמר שלא אוהב ילדים. ושתבינו זה לא בהכרח קשור לזה, זה יותר בקטע של אני מפחדת שיהיה להם רע איתי או רע בחיים אני לא אדע להתמודד עם זה
אני רוצה ילדים אבל לא יהיה לי כי אני לא בריא בנפש אז אני לא יוכל להקים משפחה ולמות איתם אני מעדיף למות לבד ואמיתי
Ssd
מי שלא רוצה שלא יביא ילדים
אתם לא רוצים להיות במצב של אורטל
ובטח לא במצב של תו
כי הנורמה בחברה זה להתרבות ולהביא ילדים. כשמשהו שובר את הנורמה אנשים נבהלים... בעיה שלהם שכל אחד יעשה מה שירצה גם ככה יש פיצוץ אוכלוסין לא יזיק קצת פחות ילודה
זה אדם פשוט שרוצה לברוח מאחריות
זה פשוט לא דבר שגרתי שלא רוצים
מה הקשר אחריות יש אנשים עם בעיות נפשיות לא כולם חנונים כמוכם
Ssd
שואל השאלה:
גםאניאנונימי
בטח שזה שגרתי זה החלטה של הבנאדם אם הוא רוצה את זה או לא
זה להשקיע את כל החיים שלך בילד הזה זה ממש לא לברוח מאחריות
חוץ מזה אם אף לא היה רוצה ילדים אז העולם לא היה מתקיים
ממש להשקיע לדאוג לטפל להאכיל = אחריות
אני אישית כן בורחת מאחוריות כי האחריות שלי היא יותר מלתת להם אוכל ומקום אלה לספק להם חיים טובים לדאוג שיהיה להם טוב שהם יהיו אנשים טובים זה חינוך זה גם לדאוג שהחינוך שלך לא יעשה להם בעיות בעתיד