21 תשובות
לא חושבת
לא אבל המוצרים שם ממש זולים וככל שאת מזמינה יותר המשלוח עולה
לא נראלי
שואל השאלה:
אז מה עשיתי בזה ^^
זה עדיין יצא יותר זול אם את מזמינה מספיק
זה עדיין יוצא לך יותר זול ממה שאת קונה מהארץ
שואל השאלה:
אבל אמרת שהמשלוח עולה יותר ככל שאני מזמינה יותר מוצרים^^
בארץ יש מוצרים שעולים פי 3
נכון אבל המוצרים שם זולים בטירוף נגיד המייקאפ של לוריאל עולה אמזה 20 שקל בארץ זה עולה 100 שקל זה הבדלים משמעותיים
שואל השאלה:
כן אבל המשלוח עולה עם המוצרים..
שואל השאלה:
אבל המשלוח יקר יותר
שווה את זה, תבחרי מה שאת רוצה להזמין, תבדקי מה המחיר ותוסיפי את דמי המשלוח ואז תשווי עם המחיר בסופר פארם או איפה שאת בדרך כלל קונה ותראי אם שווה
שואל השאלה:
יש לך קוד קופון אולי?
לא אין, אין גם מינימום להגיע אליו למשלוח חינם
והמשלוח עולה לפי המשקל של החבילה, אני שילמתי 21
שואל השאלה:
אבל זה עולה עם כמות המוצרים לא?^
קשה למצוא
בדרך כלל לא עולה משמעותית אם את לא תזמיני ים של מוצרים, תאמיני לי כנראה יהיה שווה
אני הזמנתי איזה חמש מוצרים ועלה לי 120 כולל משלוח זה באמת כלום
שואל השאלה:
איך זה כלום..
לאומת המוצרים בסופר פארם זה היה יוצא לי 500 שקל
120 זה כלום בשביל חמישה מוצרים