12 תשובות
לא, אין כ"כ סיבה זה פשוט לא נוח
כל עוד היה לי אוטו משלי, אז כן בשמחה, כי זה שקט יותר, וגדול יותר, וחופשי יותר
כן. יש מרחבים וזה נראה לי מגניב
אני הייתי ממש רוצה אבל יש לי אלרגיה לאבק אז אי אפשר לצערי
כן..ממש רוצה!!
גרתי בישוב 6 שנים
והספיק לי לגמרי אז ממש לא
והספיק לי לגמרי אז ממש לא
אני עירניקית שלומדת במושב
לא הייתי שורדת מושב זה שקט מידיי אבל הלכתי ללמוד במושב בגלל האווירה שם אבל אווירה זה לא מה שישכנע אותי לגור במושב
לא הייתי שורדת מושב זה שקט מידיי אבל הלכתי ללמוד במושב בגלל האווירה שם אבל אווירה זה לא מה שישכנע אותי לגור במושב
אני בפנימיה בקיבוץ וזה האמת ממש אחלה לא כמו שכולם חושבים שזה חור ואין שום דבר
כן זה מדהים, השקט, האנשים, המרחק מהכל, אווירה אחרת ופשוטה יותר.
חלק לא קטן מהילדות שלי הייתה שם ואני מתגעגע כל כך, לגור בעיר זה פשוט סבל בשבילי
חלק לא קטן מהילדות שלי הייתה שם ואני מתגעגע כל כך, לגור בעיר זה פשוט סבל בשבילי
אני גר במושב וזה סבבה
מושב וסבבה לי
אם יהיה לי בן זוג שירצה אז אוליי
אנונימי
באותו הנושא: