7 תשובות
כמעט כל שנות ה80 מוזיקה מדהימה אבל
שו בי שו בי דו בה אפונה וגזר
רגאיי
וטוב שכך
יש מצב שגז
קאנטרי, אופרה, פולק
אני בקושי רואה אנשים שמקשיבים לסקא היום
אני חושב שrag time