25 תשובות
פה הרוב יענו לך ישראל כי הם חיים במדינה הזאת,
לדעתי? אף אחד לא צודק ואף אחד לא טועה, שנינו אשמים באותה מידה.
אנחנו לא נמצאים במקום שצריך לחפש למי יש יותר "גדול", צריך למצוא פתרון לסכסוך הזה.
לא מזמן ראיתי סרט דוקומנטרי שבו ראיינו אנשים שהיו בתקופה הזו ולקחו חלק במלחמה על שטחי ישראל...חלקם אמרו שזו הייתה מלחמה לכל דבר ושלא כבשנו אותם אלא הגנו על עצמנו, אבל היה גם חלק שאמר שיש לו עד היום מצפון על זה כי כן כבשנו אותם וגירשנו אותם מהבתים שלהם ושבתכלס אין כל כך הבדל בין זה לבין מה שיש עכשיו ברוסיה ואוקראינה. חחח איך אני רואה שמלא לא יאהבו את מה שכתבתי פה אבל תכלס זה מה שנאמר בסרט על ידי אנשים שלקחו חלק בדבר הזה...קיצר זה עניין מאוד מסובך וכל צד חושב משהו אחר
אנונימית
לראות עיניי אף אחד, אנחנו לא היינו צריכים לכבוש שטחים והמנהיגים שלהם היו צריכים להסכים לתוכנית החלוקה
אין צודק ולא צודק זה מלחמה לכל דבר וזה לא כיף לאף הצדדים ולתושבים, זה אירגוני טירור שפשוט ממשיכים לנסות "לזכות" במדינה שלנו
בכנות.. אנחנו לא יודעים, אני מאמינה וסומכת על המדינה שלי ב100% אבל אבל בהתחשב בעובדה שאף פעם לא הייתי בצד השני אני לא באמת יכולה לדעת...
אבל אני בוחרת להאמין למדינה שלנו..
ישראל
תגידו לי רק שאני לא צודק...
רגע הזכרתי גם שהצבא שלנו מורכב מילדים בני 18 ו20+
למה המינוסים? אני אמרתי את הדעה שלי ושתקתי אמרתם את שלכם תכתבו לי אל תתנו לי ישר מינוס
ישראל
אף אחד לא "צודק", הסכסוך הזה יותר מסובך מלהגיד שיש צד צודק וצד לא צודק

תזכרו שניסינו לעשות איתם שלום ב-48, ב-67 ועד שנות ה-90 הם סירבו, ושהם ניסו לעשות איתנו שלום בוועידת טאבה, ביוזמת השלום הערבית, ביוזמת ג'נבה וביוזמת אנאפוליס, אנחנו סירבנו..
המדווח של סטיפס
התשובה שלך פה היא האהובה עלי, ללא ספק
למה עדיין יש לי מינוסים?! הוא אמר עם יד על הלב ואמרתי עם יד על הלב והשקעתי מאמץ ומידע עצמי כדאי להראות למה יש לנו מלחמה צודקת ואני ממש לא בעד להרוג פלסטינים רק מחבלים שמתכננים טרור וגם מה נראה לכם שכשחיילים של צה"ל נמצאים בעזה פלסטינים לא זורקים עליהם אבנים? הם זורקים וצהל עובר את זה למרות בקבוקי התבערה ולמרות ידוי האבנים ולמרות הכול רק כדאי להגיע לאותו מחבל מבוקש שעשה פיגוע ולעצור אותו לפני שיעשה עוד פיגוע
ישראל בגלל שאנחנו רק מגינים על העם שלנו ורוצים שלום עם פלסטין תרצה בכך אבל בגלל שחמאס והג'יהאד האסלאמי שטפו להם את המוח הם חושבים שאנחנו האויב ש"הורג ילדים" בזמן שחמאס ה"גיבורים" שמפוצצים אוטובוסים עם ילדים, נשים בהריון, נערים, זקנים והם משתמשים בעובדה שהם קטנים רק בשביל להוציא אותנו רעים בזמן שהם לא מוכנים להודות שבגלל ירי רקטה כושלת שלהם נהרגו 4 ילדים מגילאי 5-11 ואנחנו עם צילום שמראה בדיוק את הכשל שלהם אבל להם יש הוכחה? אני לא ראיתי! ובזמן שהם אומרים שאנחנו עושים להם 50 שואות בזמן שאנחנו עברנו שואה אחת וההבדל בין השואה שעברנו ל"50 שואות" שלהם זה ששלנו הייתה מרצון לרצח ושנאת חינם אבל אצלם זה היה מתוך הגנה על חפים מפשע ומרצון לשמור על היקרים וגם אנחנו לא הרגנו ילדים, לא הרעבנו אף אחד ואם כבר חברה ישראלית פיתחה מכונה שיכולה לייצר מים מהאוויר וככה לעזור במדינות עולם שלישית כמו פלסטין רק שהיא לא מדינה אבל כן במצב כזה אז נתנו להם את זה והם החזירו לנו במטח רקטות אל עבר עוטף עזה והם לא הולכים למדינה ערבית בגלל שהם רוצים את מסגד אל אקצע שבירושלים ואני לא אומר שיעופו משם בגלל שאני מבין מה זה דת בתור יהודי אבל אם הם רוצים שלום הם יוכלו ללכת למסגד כמה שרק ירצו אבל אם הם ירצו מלחמה אז כמו אחד המשפטים המפורסמים בצהל "הבא להורגך השכם להורגו!"
אף צד.
הפלסטינים פתחו במלחמה על פתרון הוגן ואז התמרמרו על זה שהפסידו. ישראל, מנגד, ביצעה פשעי מלחמה נגד הפלסטינים. מנגד, הצבא שמייצג את הפלסטינים הוא ארגון טרור שמבצע פשעי מלחמה בעצמו. מנגד, אף פתרון שהוצע לסכסוך לא התקבל על שני הצדדים.
ברור שכאן כולם יענו ישראל אבל אין באמת צודק כולם רוצים מקום לחיות בו ושני הצדדים עשו דברים מחרידים לאורך הזמן (וכן תקראו על חלק מהטבחים שישראל עשתה בתחילת ימייה, לא תמיד היינו יותר הומניים).
אנונימי
אני לא אומר שמחבלים זה לא טרור אני אומר שהצד הפלסטיני הוא לא הכל טרור, לפחות לא רוב הפלסטינים
אנונימי
ברגע שמדברים על סכסוך ישראלי פלסטיני זה תמיד נגמר ב-2 דרכים חח
או שצד 1 צועק על האחר
או ששני הצדדים מבולבלים בסוף
אנונימי
תכלס אתה צודק חחח
שכחת את הצד ה3 אנחנו חחח
כי המצב מסובך מדי בשביל לטעון שצד אחד צודק וצד שני הוא טרור. בסופו של דבר כל אחד פשוט רוצה מדינה משלו אבל מה לעשות שני העמים רוצים את בדיוק אותה אדמה והקיצוניים שמבינינו לא יתנו אף פעם למדינה היהודית/ערבית הטהורה שלהם להפוך לרק חצי-כזאת
אנונימי
אוקיי תן לי סיבה אחת למה לא לקרוא למחבלים טרור
לא אמרתי שפלסטינים טרוריסטים אבל כן יש כאלה שהם לא טרוריסטים אבל ברגע אחד הם יגרמו לעצמם שיתייגו אותם מאזרחים פלסטינים למחבלים