7 תשובות
ממש טיפה, אבל אני לא יפרד ממנו רק בגלל זה
בקטנה... אבל יותר יפריע לי אם הוא יגלח.
זה בסדר.. הוא גבר...
כאילו עדיף שיהיה לו הרבה מאשר שהוא יעשה שעווה או משוו
כאילו עדיף שיהיה לו הרבה מאשר שהוא יעשה שעווה או משוו
זה לא מפריע או משהו חשוב בעיניי גבר צריך להיות גבר (:
לי אישית זה בכלל לא מפריע (:
אנונימית
לא מפריע (:
באותו הנושא: