10 תשובות
שואל השאלה:
אז מה קורה אם אני קונה יותר ממה שיש לי?
אנונימי
מסגרת האשראי היא 0, אז לא. זה גם חלק מהדברים שרשום בטפסים שמסכימים עליהם
אז העסקה לא מאושרת^^
לא, אם תנסה לקנות יותר ממה שיש לך בחשבון זה פשוט לא יעבוד
לא. בדיירקט אפשר לבזבז רק כמה שיש בחשבון. אם יש לך 100 שח, את יכולה לבזבז רק מאה.
שואל השאלה:
אז בגלל זה זה לא נותן לי להרשם לביט כי יש לי 0 ש"ח בחשבון ועדיין לא הכנסתי כסף?
אנונימי
נכון
כנראה
או שביט לא תומכים בכרטיס דיירקט