8 תשובות
זה הגיוני וזה בסדר
העיקר טעים
כעכע הגיוני
הלוואי עליי
שואל השאלה:
את האמת שאני עדיין טיפה רעב אני חושב שיהיה לי טיפה קשה בחיטוב:(
אני אכלתי רק אחת =_=
אם הרגשת שאתה צריך לאכול כנראה שזה הגיוני, אם אכלת סתם בגלל החשק ולא היית רעב אז אולי לא היה כדאי
יאפ הכל בסדר גם אני