20 תשובות
למה את אומרת?
מה עכשיו?
שואל השאלה:
לאלא הן התחילו שוב פעם
לאלא הן התחילו שוב פעם
מה הם עשו?
תני להן להתרגש מהקאמבק
שואל השאלה:
הייתה איזה להקה סינית שבאיזה הופעה לוח ששוקל אלפי טונים נפל על שניי ממברים אחד משותק ואחד בקומה נראלי והן אמרו ביטיאס הבאים והן מאחלות לביטיאס דברים נוראיים והן רבות כל הזמן עם מעריצות של להקות מזעזע
הייתה איזה להקה סינית שבאיזה הופעה לוח ששוקל אלפי טונים נפל על שניי ממברים אחד משותק ואחד בקומה נראלי והן אמרו ביטיאס הבאים והן מאחלות לביטיאס דברים נוראיים והן רבות כל הזמן עם מעריצות של להקות מזעזע
מסכנות הן סתם טיפשות אמא
הן לא אכזריות, פשוט יש קהל כל כך גדול שיש שם מלא סוגי מעריצות, ומן הסתם שתשמעי רק על אלו שעשו דברים רעים
בכל פאנדום יש טוקסיק אל תחשבי שרק בלינק, לדוגמה הביאס שלי הלך לבקר את הקבר של סבא שלו והן איחלו לו למות, ואני לא אומרת שארמי אכזריות כי אני לא אכליל בגלל מיעוט
שואל השאלה:
גם אבל הרוב פשוט מתנהגות ככה לא ראיתי הרבה ארמיות מעריצות באלקפינק והן נורמאליות
גם אבל הרוב פשוט מתנהגות ככה לא ראיתי הרבה ארמיות מעריצות באלקפינק והן נורמאליות
רובן ילדות קטנות. (עצוב)
אנונימית
שואל השאלה:
אז זהו הן ילדות והן לא מבינות מה הן אומרות וכמה כוח יש למילים שלהן זה פוגע בממברים ובאנשים
אז זהו הן ילדות והן לא מבינות מה הן אומרות וכמה כוח יש למילים שלהן זה פוגע בממברים ובאנשים
חברה בואו לא נשמיץ סתם.
שני הפאנדומים (ארמי ובלינק) הם שניים מהפאנדומים הכי גדולים בעולם.
כשיש כל כך הרבה אנשים בפאנדום, לפי הסתברות פשוטה, חייבים להיות שם גם אנשים טוקסיק, אנשים רעים ואנשים שפשוט מנצלים את ההערצה שלהם כדי לפגוע.
בואו לא נכליל ולא נעליב, כשאנחנו עושים את זה אנחנו גרועים בדיוק כמו כל המעריצים הטוקסיק ואני מרשה לעצמי להגיד שאני די בטוחה שהאיידולים לא היו נהנים לראות איך אנשים יוצאים הרוסים בגלל שמישהו מרשה לעצמו לפגוע בזולת רק בשם הערצה לאיידול כזה או אחר.
אפילו שנאה להייטרים היא לא מאוד מוצלחת בעיקר בגלל שזה מוריד אותנו לרמה שלהם.
בקיצור- אוהבת את כולכם, סליחה אם מישהו נפגע בצורה כלשהי מדברי ומקווה שכולנו (סתם, בעיקר אני) נהיה אנשים טובים יותר מחר למרות שאתם נהדרים כבר עכשיו❤
לוב יורסלף פיפולז!
שני הפאנדומים (ארמי ובלינק) הם שניים מהפאנדומים הכי גדולים בעולם.
כשיש כל כך הרבה אנשים בפאנדום, לפי הסתברות פשוטה, חייבים להיות שם גם אנשים טוקסיק, אנשים רעים ואנשים שפשוט מנצלים את ההערצה שלהם כדי לפגוע.
בואו לא נכליל ולא נעליב, כשאנחנו עושים את זה אנחנו גרועים בדיוק כמו כל המעריצים הטוקסיק ואני מרשה לעצמי להגיד שאני די בטוחה שהאיידולים לא היו נהנים לראות איך אנשים יוצאים הרוסים בגלל שמישהו מרשה לעצמו לפגוע בזולת רק בשם הערצה לאיידול כזה או אחר.
אפילו שנאה להייטרים היא לא מאוד מוצלחת בעיקר בגלל שזה מוריד אותנו לרמה שלהם.
בקיצור- אוהבת את כולכם, סליחה אם מישהו נפגע בצורה כלשהי מדברי ומקווה שכולנו (סתם, בעיקר אני) נהיה אנשים טובים יותר מחר למרות שאתם נהדרים כבר עכשיו❤
לוב יורסלף פיפולז!
אנונימית
^^^^^^^^^^^
רגע את מתכוונת למה שקרה עם להקת mirror ,נכון? האם זה המקרה?
וזה ככ מצער שיש אנשים שבאמת רוצים שהמקרה המזעזע הזה יחזור שנית רק בגלל שהם לא אוהבים להקה כלשהי.
ובכל פאנדום יש טוקסיק לא רק בלינק.
זה לא משנה מה הלהקה ומי הלהקה אבל בכל אחת מן הלהקות יש ילדים קטנים שפוגעים בממברים שלא אוהבים. ולצערי הכרתי אחת כזאת ולפי מה שהיא "טוענת" כל הממברים בסקיז חארות חוץ מפליקס ורק לפליקס יש כישרון. אני לא יודע איך היא קוראת לעצמה סקיז אבל בסדר (זה דוגמה נוספת על כמה פיגור יש לחלק מאותם הילדים ושזה יכול להיות אפילו מאותה הלהקה ולא בהכרח להקה אחרת למרות שאותה הילדה עושה זאת לכל ממבר שמתקיים ולא בא לה טוב בעין )
רגע את מתכוונת למה שקרה עם להקת mirror ,נכון? האם זה המקרה?
וזה ככ מצער שיש אנשים שבאמת רוצים שהמקרה המזעזע הזה יחזור שנית רק בגלל שהם לא אוהבים להקה כלשהי.
ובכל פאנדום יש טוקסיק לא רק בלינק.
זה לא משנה מה הלהקה ומי הלהקה אבל בכל אחת מן הלהקות יש ילדים קטנים שפוגעים בממברים שלא אוהבים. ולצערי הכרתי אחת כזאת ולפי מה שהיא "טוענת" כל הממברים בסקיז חארות חוץ מפליקס ורק לפליקס יש כישרון. אני לא יודע איך היא קוראת לעצמה סקיז אבל בסדר (זה דוגמה נוספת על כמה פיגור יש לחלק מאותם הילדים ושזה יכול להיות אפילו מאותה הלהקה ולא בהכרח להקה אחרת למרות שאותה הילדה עושה זאת לכל ממבר שמתקיים ולא בא לה טוב בעין )
לא כולם, אבל כן חלק מהמעריצים פשוט לא בסדר בראש.
כל איידול שלובש/עושה/נראה דומה טיפלה למשהו שבלאקפינק עשו או לבשו מקבל ישר שנאה מטורפת ואיומים.
אשכרה חברה בלהקה שנקראת פינק פנטזי קיבלה איומי פאקינג מוות על זה שהיא לבשה את הכיסוי עיניים עם הפרחים ההוא (שהיה גם לג'יסו בקליפ של hylt) באחד הקליפים שלהן. מעריצים של בלאקפינק אשכרה שלחו לה איומי מוות כי הם חושבים שכל דבר שבלאקפינק לבשו או עשו שייך להן בלבד (שלא לדבר על העובדה שהקליפ של הלהקה צולם לפני שhylt יצא)
יש בפאנדום גם מעריצים ממש מקסימים, אבל בגלל שללהקה יש פאנדום כלכך גדול אז יש כמות היסטרית של מעריצים טוקסיק ודוחים בהגמזה
כל איידול שלובש/עושה/נראה דומה טיפלה למשהו שבלאקפינק עשו או לבשו מקבל ישר שנאה מטורפת ואיומים.
אשכרה חברה בלהקה שנקראת פינק פנטזי קיבלה איומי פאקינג מוות על זה שהיא לבשה את הכיסוי עיניים עם הפרחים ההוא (שהיה גם לג'יסו בקליפ של hylt) באחד הקליפים שלהן. מעריצים של בלאקפינק אשכרה שלחו לה איומי מוות כי הם חושבים שכל דבר שבלאקפינק לבשו או עשו שייך להן בלבד (שלא לדבר על העובדה שהקליפ של הלהקה צולם לפני שhylt יצא)
יש בפאנדום גם מעריצים ממש מקסימים, אבל בגלל שללהקה יש פאנדום כלכך גדול אז יש כמות היסטרית של מעריצים טוקסיק ודוחים בהגמזה
באמת למה
שואל השאלה:
לא הכללתי אמרתי בכלליות יש נחמדות אבל הרוב שראיתי זה לא משהו גם אצלנו יש מלא מעריצות טוקסיק בכל להקה יש כמובן אני רואה שחלק מהמעריצות של באלקפינק אחראיות על המון אבל המון ריבים עם מעריצות ורבות המון עם מלא פאנדומים בקיצור הן לא נחות
לא הכללתי אמרתי בכלליות יש נחמדות אבל הרוב שראיתי זה לא משהו גם אצלנו יש מלא מעריצות טוקסיק בכל להקה יש כמובן אני רואה שחלק מהמעריצות של באלקפינק אחראיות על המון אבל המון ריבים עם מעריצות ורבות המון עם מלא פאנדומים בקיצור הן לא נחות
שואל השאלה:
^^^^^^ זה שאני ארמי לא אומר שאני לא מעריצה של בלאקפינק ואני אומרת את זה בתור מעריצה של עוד להקות
^^^^^^ זה שאני ארמי לא אומר שאני לא מעריצה של בלאקפינק ואני אומרת את זה בתור מעריצה של עוד להקות
שואל השאלה:
שוב, אני לא מכלילה ולא התכוונתי להכליל את כל הבלינק עם מישהו נעלב או שפגעתי תתנחמו אני מעריצה גם של ביטיאס וגם של בלאקפינק ועוד המון להקות לפי מה שאני רואה הרוב מתנהגות כמו לא יודעת מה ברור שיש מעריצים כאלו בכל להקה כמעט אבל אצל בלאקפינק זה רמה אחרת אם אתם לא מסכימים כנראה שלא ראיתם את כל מה שהן אמרו ועשו,תודה.
שוב, אני לא מכלילה ולא התכוונתי להכליל את כל הבלינק עם מישהו נעלב או שפגעתי תתנחמו אני מעריצה גם של ביטיאס וגם של בלאקפינק ועוד המון להקות לפי מה שאני רואה הרוב מתנהגות כמו לא יודעת מה ברור שיש מעריצים כאלו בכל להקה כמעט אבל אצל בלאקפינק זה רמה אחרת אם אתם לא מסכימים כנראה שלא ראיתם את כל מה שהן אמרו ועשו,תודה.
אני מעריצה של בלאקפינק ושל בי טי אס ואני לא מדברת ככה.
באותו הנושא: