4 תשובות
לשתות
תאכלי לאט ובישיבה
קודם כל, לא לאכול בלילה כי זה לא בריא.
אם את מאוד רעבה, תאכלי משהו בריא שישביע אותך.
אם את רוצה לנשנש משהו אז לא משהו כבד מדי, ועדיף לאכול בביסים קטנים - ככה זה פסיכולוגית נותן לך תחושה של שובע יותר מהר מאדר בביסים גדולים
אם את מאוד רעבה, תאכלי משהו בריא שישביע אותך.
אם את רוצה לנשנש משהו אז לא משהו כבד מדי, ועדיף לאכול בביסים קטנים - ככה זה פסיכולוגית נותן לך תחושה של שובע יותר מהר מאדר בביסים גדולים
לאכול ארוחה טובה מזינה ומשביע, ואם את עדיין ממשיכה להרגיש רעב תשתי כמה מים שאת יכולה.
באותו הנושא: