82 תשובות
באותה מידה.
לא כזה אכפת לי
אבל בבטן נראלי
זה יהיה ממש מוזר אם יש לו קוביות אבל הידיים שלו הן כמו מקל. אז ידיים
ידיים / פלג גוף עלין רחב
שואל השאלה:
אבל אתה גבר יחמאר
אנונימי
עזוב אותך שטויות, רק כפות ידיים
אנונימית
ידיים
ברגליים.
^^^^נחיריים>>>
שרירים בכללי!
זה בא ביחד.
אני לא יכולה לבחור בינהם 0_0
אבל זה לא הכי מושך אותי זה פשוט לא אכפת לי
שום דבר מזה שיא הכנות
בידיים חדמש
ידיים חד משמעית
ידיים
ניראה לי בידיים
בבטן
ידיים נראה לי
באותה מידה בערך
אבל אני חושבת בידיים הרבה יותר

עריכה: אופס זה לא יצא הגיוני "באותה מידה אבל בידיים הרבה יותר"
בקיצור נראלי ידיים
ידיים
לא כזה משנה לי
בידיים>>>
ידיים!
בטן חדמש
ידיים. רק ידייםת
בבטן נראה לי
ידיים.
נראלי שאם הייתה פה שאלה של "בנים מה יותר מושך אתכם ציצי או תחת" התגובות פה היו בנות כועסות
ובנות נמשכות הכי הרבה לכסף
אנונימי
ממש לא^
בנות רוצות מישהו עם כסף בשביל העתיד של הילדים שהן רוצות , יש יוקר המחייה אז קודם כל בנות ידאגו להשיג מקצוע ברמה הגבוהה ואז את הגבר שיעזור להן כלכלית , בנות ממש לא נמשכות לכסף , אבל אני גם לא אומרת שכולן ככה , אם אתה רואה מישהי בשנות ה20 לחייה נמצאת עם מישהו בן 80 היא נמשכת לכסף.
אבל זה ממש לא בסדר שאתה מכליל , כי רוב הבנות הן לא ככה !! זה פשוט לא נכון וחבל שאתה אומר וחושב כאלה דברים.
לא זה ולא זה
אבל אם חייב אז בטן נראה לי

ואנונימי אנחנו לא נמשכות לכסף איזה סטיגמה מי שרוצה כסף שתרוויח בעצמה למה להיות תלויה בגבר
ידיים
ידיים אבל שלא יהיה מוגזם
כפות ידיים
ידיים
ידיים חד משמעית
ידיים
בטן מעדיפה
ידיים יותר מושך אבל בפועל גם וגם עם אחד אז ידיים.
ידיים
ידיים
קוביות בבון זה קצת אוברייטד
ברור שזה מושך

אבל לדעתי עדיף מישהו עם ידיים שריריות וקצת כרס מאשר מישהו עם קוביות וידי מקל
אנונימית
ידיים הרבה יותר
כי אם למישהו יש ריבועים וידיים מקל זה מוזר ובכללי בטן פחות אכפת לי וידיים רואים כל הזמן וזה פשוט הרבהה יותר מושך גם בחיבוקים וכאלה
פנים יפות
eom
מעדיפה שרירים באצבעות כדי שיכין לי לאכול
ידיים כי זה שריר שרואים ביום יום
ידיים נראלי
טכנית לא משנה לי לא חייב בכלל שרירים אבל אם צריך לענות אז ידיים
בערך אותו הדבר, אבל אני מניחה שבבטן יותר.
ידיים חד משמעית
בידיים, והכי חשוב וורידים!
אנונימית
עזוב איפה שרירים
ורידים זה הדיבור
אנונימית
על מה המינוסים וטפ-- ולשאלה ידיין
ידיים
ידיים ברור
זה יהיה מוזר אם יהיה לו קוביות בידיים.
איזה מזל שיש לי את שתיהם
ידיים
על מה שמו לי מינוסים לא מבין
פשוט שרירים. לא יודעת אם מושך, אבל זה פשןוט יפה וגם כיף להעביר על זה את היד
אותה מידה, אבל בכללי ידיים
למה עשו לי מינוסים אם רק אמרתי מה אני יותר אוהבת
למי אכפת נשמה שלי ורידים. ורידים בידיים זה שם המשחק