10 תשובות
אצל כל גבר זה שונה זה עניין של טעם אבל בואי אני אגלה לך סוד הכל עניין של משיכה.
אנונימית
אצלי גם מוריד שהיא מלאה אני מתכוון באופן קיצוני זה עניין של טעם אבל ולכל אחד יש טעם משלו
לי שהיא מאוד נמוכה אני מתכוון פחות מ1.60, גם 1.65 זה מאוד גבולי בשבילי אבל אפשרי.
לא יודעת מה יש לך אבל בנות נמוכות יותר ממש שרשמת הכי מצחיקות ושוות (אני :))
בתור מישהו שהוא 1.97 כן, זה בעייתי לצאת עם נמוכות :)
"לא" יודעת מה יש לך" יש לי טעם בבנות.
למה המינוסים? אתם שואלים שאלה של דעה ואז מורידים מינוסים בגלל שאתם לא אוהבים אותה
חוסר היגיינה?
גם לי אשכרה נתנו מינוס כשאני בסך הכל אמרתי שאני לא אצא עם נמוכות כי אני עצמי גבוה, איזה אנשים אתם באמת, שתהיו בריאים כולכם אחד אחד מי ששם לי מינוסים
אף אחד פה לא יודע לקבל דעות של אחרים, אתם שואלים את דעתנו ואז נותנים מינוס כי אתם לא אוהבים את דעתנו, hopeless community