7 תשובות
שואל השאלה:
סבבה לא מספרת
אנונימית
אם שואלים תגידי כן אבל את לא חייבת לדבר על זה אני אגיד למה לא לשקר כי אז יותר פאדיחה אם תקשרי וידעו ששיקרת
אצל מי עשית? אני גם מתכננת בואי לפרטי
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא אמרו תאמיני לי שעשיתי את כל הבדיקות שצריך בשביל להיות בטוחים
שלא תתפוצצי בובי
אנונימית
טוב "בובי"
תהני מלרוץ במדרגות
אנונימית
שואל השאלה:
רצה כמו גדולה אחות
אנונימית
כן לספר
אל תשקרי
או שתתחמקי
אבל אם לא נוח לך, תשקרי הכל בסדר
עכשיו זה מושלם
בטח כבר אמרו לך שלא מומלץ לעשות לפני גיל 18 לפחות כי החזה ממשיך להתפתח, נכון?

אל תספרי, יראו את זה לבד כשהוא יתחיל להתעוות.
אנונימית