התחברות
הרשמה
מלמדים אותנו עכשיו יחס בחשבון אבל אינני מבינה אותו יכולים להסביר לי?
8 במרץ 2013, 12:55
מתמטיקה
חשבון
עזרה
שיעורי בית
בני נוער
לימודים
מבחנים
תשובה אחת
יחס=מנה (התוצאה של פעולת החילוק). כותבים את היחס כך, לדוגמא- 2:1 (חצי, 1 נכנס פעמיים ב-2)
O
Ohad16
באותו הנושא:
אתם חושבים שמורים נמשכים ומפנטזים על תלמידים שהם מלמדים בכיתה?
מה הדברים שלא מלמדים אותנו בבית הספר שצריך ללמד?
למה לא מלמדים על אבולוציה בבתי ספר?
למה לא מלמדים אותנו את המיתולוגיה היהודית בבית ספר?
למה בבית ספר מלמדים אותנו כל דבר חוץ מ
למה לא מלמדים אותנו בבית ספר על כסף, בנקים..?
באיזה כיתה מלמדים על משפט פיתגורס המסובך הזה שלא הבנתי מילה?
בבתי הספר בישראל, מלמדים אנגלית בריטית או אנגלית אמריקאית?
אפשר לפתוח שני חשבונות פייסבוק על אותו חשבון מייל?
רק אני חושבת שמשרד החינוך ושיטת החינוך שלהם מקשה על התלמידים ולא מלמדים טוב את התלמיידים המורים וכו לא מלמדים כמו שצריך ואת כל מה שצריך לחיים סתם מבזבזים לנו.
השביתה היא רק לתיכונים ואני בחטיבת ביניים, אבל רוב המורים שמלמדים אותי הם מלמדים גם בתיכון..