7 תשובות
פשוט תתחילי עם מישהו מהסטיפס בערך כולם יגידו לך כן אם את בת 16 -18 כזה
אני לא מכיר אותך ואני יודע איך זה אבל אני בטוח שיש מישהו שרוצה אותך ושאת תמצאי בסוף את הבן אדם שיהיה לך טוב איתו
תאהבי את עצמך ואז יאהבו אותך
במקום להוריד מעצמך תזכירי לעצמך שאת טובה ויפה כמו שאת ושלהשוות את עצמך לאחרים זה מיותר ולא הולך להועיל לך בשום דבר
במקום להוריד מעצמך תזכירי לעצמך שאת טובה ויפה כמו שאת ושלהשוות את עצמך לאחרים זה מיותר ולא הולך להועיל לך בשום דבר
זה יגיע בסוף
ועוד משהו לא משנה אם רוצים אותך או לא רוצים אותך ולא משנה מה אומרים לך אף פעם אבל אף פעם אל תשנאי את עצמך זה מרגיש כלכך חרא וקשה לצאת מזה את צריכה לאהוב את עצמך אני בטוח שאת מדהימה
שואל השאלה:
כן זאת הרגשה נוראית וכל כך קשה למאת מזה אבל תודה3>
כן זאת הרגשה נוראית וכל כך קשה למאת מזה אבל תודה3>
אנונימית
בכיף ואם את צריכה לפרוק/לדבר אני תמיד כאן:)