10 תשובות
מושלם
יותר מדי צבעים לא קשורים בעיניי
מהמם
נחמד
מושלם אבל הייתי ממליצה לשיער פזור אולי אם בייביליס או מחליק ואפשר גם בלי!והייתי ממליצה על חולצה לבנה ❤
מהמם
לדעתי תשימי חולצה לבנה, היא הרבה יותר תתאים לך
וואי מזל שאין לי את הבעיות האלו יותר
וואי מזל שאין לי את הבעיות האלו יותר
החולצה והאליונית לא אהבתי את יכולה להשים חולצה לבנה או שחורה
עליונית אין למה רותח בחוץ
ועדיף טישרט לבנה רגילה שלא יהיו יותר מדי צבעים ודברים מיוחדים
ועדיף טישרט לבנה רגילה שלא יהיו יותר מדי צבעים ודברים מיוחדים
מושלם לדעתי
באותו הנושא: