20 תשובות
כלום אני הומו
כולם פה בטא חוץ מהאיש האחרון שכתב
חמימות כזאת בבטן
אישית אני חושב כזה וואו איזה מדהימה היא ומנסה להמשיך להסתכל עלייה בלי שתשים לב וחושב עלינו ביחד
אם אני דלוק עליה, פרפרים ואם היא אנחנו בקשר טוב והיא אומרת משהו טוב עליי יכול להיות לי טיפה חם
פשוט שמח
רעידות פנימיות שמתחילות בכתף עד לרגליים וקצב לב מטורף, לחץ ופחד שאני הולך להקיא מעניין למה אני מקבל מינוסים
אנונימי
פרפרים בבטן ושמח
כל היום נהיה יותר טוב באותה שנייה כל הצרות נמחקות אבל מה שהכי בולט זה פתאום אתה מתחיל להיתקע בדברים להתבלבל בדיבור לא להיות מרוכז קיצר כיף חיים
אנונימי
אני מרגיש מנותק משאר העולם והצרות שלי, מרגיש הכי טוב שיש באותו רגע, שהכול פשוט בסדר
אני מרגיש שבאלי לקפוץ עליה לחבק אותה ולא לעזוב לעולם
המחשבות שלי:
"פאק רק שלא תשים לב אליי"
משתנה יש כאלה בעבר שהייתי מרגיש פעימות חזקות, יש כאלה שרק פרץ התרגשות ואנרגיה אתה מרגיש bubbly כזה וקשה לך להתרכז ולא להשאיר עליה את העיניים
אם אני אדבר איתה אני אסית את העיניים שלי ואני אגמגם יותר מבדרך כלל, אבל זה גם תלוי בטיב הקשר שלנו לפני כן
אנונימי
עומד לי.
אנונימית
לא מצליח להפסיק לחייך ולחשוב עליה
אני אוהב הרבה בנות. אם את מתכוונת לאוהב אוהב, כאילו דלוק, אז אני שמח, מתרגש מאוד והלב שלי מתחיל לדפוק, אבל אני תמיד שומר על פאסון.
הגבר, מה זה השטויות האלה של בטא?
אין דבר כזה במין האנושי.

וממתי הומו זה גבר אלפא? אתם הופכים יותר פסיכים מיום ליום.
יש לי דפיקות לב מהירות ואם הם מתקרבים אליי ומתחילים לדבר איתי אז אני מתחיל לאבד ביטחון עצמי ומתחיל להיות בלחץ, ומשהו שקרה עם מישהי שכבר הפסקתי לדבר איתה אז היא הייתה שמה עליי ראש ונרדמת ואז ממש הייתי צריך לנשום עמוק כי הלב שלי דילג על דפיקות לב.
בנימ שולתימ
כנראה מה שאת מרגישה כשאת רואה גבר יפה
עיחס בנוט