2 תשובות
ברור ששקטות ומה הבעיה בחננות הם לא בני אדם?
הסוג השני זה פרחות, אני ממש אבל ממש מעדיף את סוג הבנות שהן משחקות אותה ביישניות כי כאלה שבאמת מתביישות משעממות כאלה כי אי אפשר לחבק אותן בקושי, הקטנות והחמודות זה הטעם שלי (:
באותו הנושא: