6 תשובות
אנונימית - אז לא להתחבר
לא יודע
תנסי פשוט אם יש מישהו שאת מכירה שעולה איתך לכיתה י והוא מכיר אנשים תנסי אולי כאילו להכיר אנשים או לפתוח שיחה על נושא מסוים
כאילו זה לא קל אני יודע אבל זה לאט לאט מתחיל לזרום
לא יודע
תנסי פשוט אם יש מישהו שאת מכירה שעולה איתך לכיתה י והוא מכיר אנשים תנסי אולי כאילו להכיר אנשים או לפתוח שיחה על נושא מסוים
כאילו זה לא קל אני יודע אבל זה לאט לאט מתחיל לזרום
את יכולה לנסות להצטרף למסגרות כמו תנועת נוער/ חוג של משהו שמעניין אותך ושם תכירי אנשים עם אותם תחומי עניין כמו שלך
חתיכה אש מגיל שש!! - גם אפשרות
את יכולה להיות בחוגים או אימונים שמעניינים אותך או כמו שאמרו תנועות נוער אבל ב-י מוצאים תחברים האמיתיים לפחות אני אל תדאגי מתחיל בגרויות ומגמות ומתחברים יותר כי אתם נמצאים עמוק יותר בחרא ביחד לא חושבת כדאי לך לחפש מי שיבוא ונראה לך תהיה נחמדה אליו תדברי איתו וזה כבר יתפתח בהצלחהה
פשוט תתחברי עם אנשים
תכירי
תצאי בהפסקות
תצטרפי לאחרים
תהי חלק
ככה תוכלי לפתח את מעגל החברים שלך
תכירי
תצאי בהפסקות
תצטרפי לאחרים
תהי חלק
ככה תוכלי לפתח את מעגל החברים שלך
אני בידיוק שאלתי את השאלה הזאת..
אני בדיוק כמוך גם לי קשה להתחבר לאנשים ולהכיר חברות חדשות,עברתי כבר 3 בתי ספר בשנתיים האחרונות כי לא היו לי חברות בכיתה.
אני ממש מבינה אותך..תתחילי קודם בשלום וזה ואחר כך תנסי לפתח שיחה על תחביבים מה את אוהבת לעשות וזה או על סדרות ודברים כאלה ותנסי למצוא מישהי עם אותו נושא שיחה כמו שלך.
ממש בהצלחה!!!!
אני בדיוק כמוך גם לי קשה להתחבר לאנשים ולהכיר חברות חדשות,עברתי כבר 3 בתי ספר בשנתיים האחרונות כי לא היו לי חברות בכיתה.
אני ממש מבינה אותך..תתחילי קודם בשלום וזה ואחר כך תנסי לפתח שיחה על תחביבים מה את אוהבת לעשות וזה או על סדרות ודברים כאלה ותנסי למצוא מישהי עם אותו נושא שיחה כמו שלך.
ממש בהצלחה!!!!
אנונימית