8 תשובות
זה הגיוני לכי לאכול
תאכלי אם לא בא לך ללכת להתאשפז כמה ימים טובים
כן, מציע לך להכין לך ארוחה טובה ובריאה וגם אם את לא מרגישה רעבה תאכלי לאט לאט
אנונימי
כן תוכלי
כן יכול להיות, תאכלי משהו ותשתי