7 תשובות
הסרט השני היה פשוט זבל, בזבוז זמן, נורא ואיום, מזעזע. אכזבה של סרט
הסרט הראשון היה מדהים וחכם
הסרט הראשון היה מדהים וחכם
הראשון קלאסי
ראיתי רק את הראשון.
כדאי לי לראות את השני?
כדאי לי לראות את השני?
^השני איבד את כל החוכמה של הראשון, לא היה בו כלום
סכס
שניהם גרועים
באותו הנושא: