6 תשובות
אולי יש שליח שיכול לקחת בשבילך את החבילה?
שואל השאלה:
איך?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
סתם לא, אני רצינית אני גרה בישוב המתחם דואר שלנו מטר על מטר וכולם נדחפים והמסך לא עובד בתאכלס כלום לא עובד. זה באמת סיוט. אין אופציה אחרת?
אנונימית
שואל השאלה:
אולי באמת
אנונימית
^תבדקי עם הדואר עצמו לדעתי