4 תשובות
יש מצב שהיא נשברה לכי לרופא
תלכי לקופת חולים ובנתיים תקחי משכח כאבים
שואל השאלה:
היא לא נשברה את זה אני יודעת כי אני יכולה להזיז אותה אבל בלילה אני נשענת על היד עם הראש וזה בסוף מכאיב ואין לי מה לעשות עם זה הכי זה מתוך שינה
היא לא נשברה את זה אני יודעת כי אני יכולה להזיז אותה אבל בלילה אני נשענת על היד עם הראש וזה בסוף מכאיב ואין לי מה לעשות עם זה הכי זה מתוך שינה
אנונימית
בסדר עדיין לכי לרופא ועדיף בדחיפות
באותו הנושא: