11 תשובות
שואל השאלה:
וגם בכיתי בגללו מלא פעמים (הוא לא יודע את זה)
אנונימית
תפרדי יעשה לך רק טוב תאמיני לי. גם אני הייתי ככה ופחדתי.
אה אם עוד לא דיברת איתו על זה קודם כל תעשי את זה. תקשורת זה הכי חשוב בזוגיות, ואם את רואה ששום דבר לא משתנה תפרדי
לדבר איתו על זה זה האופציה אם את רוצה שהוא ישאר, אבל אם הוא לא מקשיב
ל ה י פ ר ד
תיפרדי.
זה נשמע כאילו הוא מנתק אצ הקשר..
תמצאי מישהו שיעריך אותך
תיפרדי ממנו זה יעשה לך רק טוב
תיפרדו זה רק יעשה לך טוב.
חחח מבינה אותך כל כך. אני לא יודעת אם זו הדרך הנכונה, אני פשוט נעלמת בחזרה, אל תלחמי על בן אדם שלא נלחם, חבל להוציא אנרגיות. אם הקשר יהיה לו חשוב הוא יתעורר, אם לא, הקשר יסתיים.
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה:(
אנונימית
שואל השאלה:
rock star כן אני אעשה את זה נראלי תודה
אנונימית
בהצלחה! אל תתני לזה להגיע לפסים שאת מרגישה יותר רע מטוב בקשר. ברגע כזה לנתק, לברוח, את תתגברי עליו.
הפרידה תיהיה בהתחלה קשה בשבילך
אם הזמן הכל יהיה טוב אם יהיה לך עם מי לדבר על זה